Tecrübeli anneler size bir sorum. Şimdi 3,5 yaş kızım için kışlık bi ayakkabı bakıyordum indirimden yakaladım , flaş bitmeden cevabınıza ihtiyacım var, alacağım ama şuan ayağı 25-26 arası. Bu alacağım ayaklabıyı 2 ay sonra giymeye başlar tabi kış bitene kadar 5-6 ay giyer. Çocuk ayakları ne zamanda bi büyüyor kaç alayım sizce 26 mı 27 mi?