Kızlar selam kızım kreşe başladı sınıfları ayırmışlar 42-50 ay bir sınıf 51-60 bir sınıf gibi şimdi benim kızım 47 aylık küçük sınıfta ve çekingen bir kız siz bilirsiniz dediler sizce kendi ay grubunda mı olmalı büyük ay grubunda mı orada baskın çocuklar olduğu için pasifleşebilir dediler öbür tarafta da acaba iyi olur mu fikri olan anneler yazarsa sevinirim