Hanımlar ablam 2 yıldır doğum yapmış. Doğuma yakın son aylarda idrar kaçırma halen devam ediyor. Ürolojiye gitti enfeksiyon var dediler ilaç aldı hiç geçmedi ama hâla devam ediyor. Kadın doğum a sıra aldı gidecek. Başına gelen var mı ablam sormamı istedi sizlere