eniseaytn Merhaba arkadaşlar. 6 aylik bebegimin kalca bozuklugu vardi 2 ay alcida kaldik, alciyi çıkardık aparata başladık. Bu aparatı kullanan var mı acaba ?
dilbr Ay bizde sizinle aynı durumdayız 7 aylık bebeyimi alçıya aldılar 2 ay kaldı şimdi ABDÜKSİYON ortezi kullanıyoruz 45 gün yani 1.5 ay kullanmamızı söyledi doktor bizde alçıda pek bir iylesme olmamış sizde nasıl oldu neden çıkartdınız alçıyı?