Kızlar 22 aylık oğlum 1 hafta 10 gün oldu nerdeyse ishaldi ishali düzeldi ama pişik geçmiyor artık kıpkırmızı yara döküntü olmaya başladı sürekli bezi değiştiriyorum pamuk kullanıyorum yıkıyorum altı hep açık havalandırıyorum ama geçmiyor daha kötü oldu sağlık ocağına götürdüm antibiyotik krem verdi doktor fito ve stafine diye karıştırıp sürüyorum ama fayda yok bepanthol sudocrem arko da kullandım hiçbiri fayda etmedi
