Oglumunannesiyim__ Ben yaptım, maya yoktu evde karbonat ile yapmıştım, mayalanma gibi bir durumu olmadı, dediğiniz gibi hamurken bir tuhafti ama pisirince tadı çok güzel oldu ben zaten severim çavdar ekmeğini hatta oğlumdan çok biz yedik ama öyle kabarma falan olmadı pek