Kızlar sabah oğlum altını pisledi o kadar ağır kokuyordu ki neden acaba sadace mama içiyor birde damlalari var 2 bi tuvaletini yapıyor başına gelen varmı böyle bisey önceden de bi kac kez kötü kokuyordu ama bu biraz ağır di .

Bunları kullanıyorum dün başladım gaz kan bağırsak damlasına diş jeline dün aşı yapıldı ondan dolayı da hiç durmuyor sürekli ağlıyor canı yanıyor sanırım 😢😮💨