Kızlar bebeğime emzik vermiyorum meme reddi olur diye böyle duymuştum bir yerlerden ve internette de öyle yazıyor biberon ve emzik redde sebep olur diye bende korkuyorum vermiyorum ama bazen sanki gerekli oluyor emzik kullanıp red yaşayan var mı aranızda yaşamadıysanız ne sıklıkta kullanıyorsunuz emziği