Kızlar selam. Kızım 5 Eylül’de 2 yaşını dolduracak. 1 ay önce falan sütten kestim. Yemesi falan gayet güzel çok şükür. Ve çok hareketli bi çocuk.. ama gel gör ki sütten kestiğimden beri yediği her şey kaya gidiyor resmen :/ normalde günde 3 kez bez değişiridm inanır mısın şimdi 6 bazen 7. Her kakada değişiyorum tabi ki pişik olmasın diye. Kilosu 11,600. Boyu da 86 . Neden yediği kiloya vs boya değilde böyle kaya gidiyor sizce hep. Ben mi bi hata yapıyorum acaba. Yoksa normal midir ?