AsilAlsancak Arkadaşlar Aptamil mama kullanan var mı şöyle ki su kattığımda suyun içinde ufak ufak kalıyor erimiyor fazlasıyla karıştırıyorum bu sefer kopuk oluyor diğer farklı bir mama kullandigimda bu durumla karşılaşmıyorum ama çocuğum Aptamil mamayı sevdiği için onu veriyorum ne yapacağımı bilemiyorum siz nasıl hazırlıyorsunuz lütfen yardımcı olur musunuz
Deletedmom_182 AsilAlsancak ya mamayı sıcak bir ortamda tutuyorsunuz bozulmuş olabilir yada su biraz soğuk geliyordur ben hiç öyle bir sorun yaşamadım bazen sadece bir tane falan topaklanma oluyor onu da bir kez aşağı yukarı sallayınca dağılıyor hemen
AsilAlsancak Deletedmom_182 tüm aldığım mamalarda bu sorun yaşıyorum hepsınde tamamen erımıyor mesela hıpp kullanıyordum o süt gıbı asla olmuyor
goktekizuhre1 Bende hep aynı sorunu yaşadım. Suyun sıcaklığı da iyiydi, mama da ne bozuktu ne bayattı. Neden böyle oluyor çözemedim. Ne zaman Aptamil 2 numaraya geçtim bu sorun kalktı ortadan. Mamanın bozuk olmadığından eminseniz bir şey olacağını sanmıyorum
AsilAlsancak bianneo farklı mamayı sevmıyor içmiyor evet beblac ta aynı sorun olmuştu hatta ben bayat sanmıstım
Nurci AsilAlsancak aynı sorunu bende yaşıyorum kesinlikle erimiyor topak kalıyor içinde 1 numara kullanıyoruz bizde
eyikez Aptamil 1 kullanıyordum bende de öyle oluyordu hipp e geçtim öyle bir sorun yok süt gibi oluyor hemen