minnosunannesi06 anaokulu icin devletin aldigi binodenek vardi o kalkti gecen sene ,yani ucretsiz anaokulu.ama anaokulunda ogleden sonra kulup dersi oluyor bunun icin brans ogretmenler calistiriliyor bunun icin de okul sizden belli bi miktar ister.tam gun gidecekse yemesi icmesi de icinde bunu da ister okul.yani cok ucuk ucretler dgl ztn bunlar.suan nekadar bilmyrm ama ,bnm kizimin zamaninda devlete odenen ucret 200 kusurdu(artik o kalkti)kulup de 300 flndi….aylik tabi bu.yani aylik.500 oduyorduk 4 sene once. Yani sadece sabh gonderceksiniz ucret vermeniz gerekmiyr tam gunse kulup parasini vermeniz gerekli diye bilyrm ben .