Merhabalar ilk dogumumdan 4 ay sonra felâket saç dökülmesi başladı öyle böyle değil. Bioxcin şampuan kullandım ve cildiyeye gittim bı şekilde dökülmemenin önüne geçtik. 2. Doğumun oldu gene aynı dökülmeye devam hatta daha fazla dökülüyo saç kalmadı resmen cildiyeye randevu bulamıyorum. Varmı çözüm önerisini olan🥴