Kizlar bebeğim daha 4 aylık ve bizim alt disimiz çıktı dış çıkarırken bu süreçte gündüz emzirme süresi iki üç dkya düştü resmen hiç istemiyodu acaba meme reddi mi yapiyo diye düşündüm hani sakinlestikce emzirmeye calsitim yada geveleri uyanincs yada uykuya yatarken emzirebildim sadece bu dis üstüne bide 4.ay aşısı oldu nerdeyse aynı güne denk geldi asi olmadan bikac gün önce disi çıkmıştı ikisi birden olunca bu sfer nerdeyse gündüz hiç emmedi şimdi de tek dişiyle ısırmaya calisiyo napcam bilmiyorum daha çok küçük yavaş yavaş ek gıdaya mi baslamaliyim bilmiyorum çünkü az emiyo artık bana akıl verin