00pamuk00 Kizlar merhaba 11 günlük bebeğim var cildi biraz kuru ve banyodan sonra derisi pul pul oluyor nemlendirici olarak ne kullandınız ne kullanıyorsunuz acaba? güvenilir ve temiz icerikli bir nemlendirici arayışındayım.
Myrtle 00pamuk00 mustela kullaniyorum dogdugundan beri. İcerigi temiz diye aldim. Yumusatiyor. 6 ay kullanim omru var diye tum aile kullaniyoruz 4 ay oldu hala bitmedi ☺️
00pamuk00 Myrtle mustela ürünlerinin temiz icerikli olmadığını duymustum bir kac kaynaktan ama gerçi hangisi tam guvenilir ki :)
Myrtle 00pamuk00 muhendisinoglu sayfasina bakip almistim. Sampuani yildizlar listesinde yoktu almadim mesela 🤔. İcerigi degismis losyonunda diyolar galiba 🤔