Mrveaa Arkadaşlar 3 aylık bebegime 6 damla verdim Bi sıkıntı olur mu sadece bugunlük 6 damla verdim dalgınlıkla genelde 3 damla veriyorum
Benimoykum Mrveaa ertesi gün verme canım biz bebeğim 2 aylıktı fazla verdiğimizi zannettik bir sürü kan tahlili aldılar normal çıktı ama ertesi gün verme demişti
Mrveaa Benimoykum dün vermemişti bende korku geldi içime birden bide soguk algınlığı şrup verdim bişey olur mu diye içim içimi yedi ama olmaz insallah