Merhaba 5 aylık hamileyim , bebeğim 10 buçuk aylık memeden kesmem lazım ama uyumak için hep emiyor ne yapabilirim. Gece de çok uyanıyor . Memeden nasıl kestiniz , biberon kullanmadık denesem mi ? Artık inek sütü içirebilir miyim aleşrjisi de yok önerileriniz neler