uykusuzgiller sanırım rota virüsün ilk dozunu 3 aylıkken, 2. Dozunu 5 aylıkken yaptırmıştık. Her doz 1700 civarıydı tam hatırlamıyorum. Menenjit aşıları evet 2si birden yapılıyor. İlk dozunu 7.ayda yaptırdık. 3000 küsurdu onlarda toplamı. 2. Doz 13. Ay olması lazım. Rota virüs aşısı çok ağır değil ama menenjitler ağır. Hepsini bir yaptırması bana garip geldi. Bizim doktorumuz özellikle 7 ve 13ü seçtiğini, o dönem başka aşıları olmadığını söyledi. Tabi doktorunuz daha iyi bilir. Ben kendi doktoruma aşırı güvendiğim için onun yolundan gittim.