ikimelekannesi_ Hanımlar 2 gün önce kızım 6 ay aşısı oldu bugün yıkasam sorun olur mu acaba bir bilginiz var mı benimle paylaşır mısınız?
Cemirim ikimelekannesi_ verem aşısı harici de diğer aşılar da banyo sorun olmuyor pek doktorumuz öyle demişti ben yıkıyorum
[silindi] ikimelekannesi_ benıde hemsıre dun aradı 6.ay asısını olcak dedi yıkama durumunu sordum bir gun yıkamayın dedı ama siz bilirsiniz
Deletedmom322 ikimelekannesi_ sorunuzla alakalı değil ama benim bebeğimde cuma günü olacak 6 ay aşılarını, ateş falan oldu mu?
ikimelekannesi_ [silindi] 2 oldu zaten canım bugün 3. Gün ondan sordum 3 gün dolması mi lazım yoksa yeter mi iki gun dolmasi
ikimelekannesi_ Deletedmom322 yok canım olmadi fitil falan hiçbirşey de vermedim gayet iyi ve sakın geçti günümüz çok şükür 😍
[silindi] ikimelekannesi_ anladım bana bir gun yaptırma dedı o zamn yaptırabilirsiniz 😁bu arada benim kızımın adıda Zeynep sare 🤗
Deletedmom322 ikimelekannesi_ maşallah 🧿 darısı başımıza inşallah. Bu aşı zamanları çok stres oluyorum.