balmom59 ecrinbebe kiwi markanın aldım memnunum öncesinde lazerede gitmiştim devam ettirmek için kullanıyorum
HLmom ecrinbebe Daha önce lazere gitmiştim Bugün eve aldım bnde riomi ıpl buz lazer cihazı 999.999 atışı var deneyip yazarım tekrar buraya
HeeSenCokBiliyon ecrinbebe ben philips kullanıyorum çok memnunum ama buz değil kaynanam ve görümcemde buz başlıklı kiwi var ve memnunlar
jelibonnnn Bir makina buldum bende fiyat olarak makul, yorumlarıni okudum memnun kalanlar olmuş. İnceleme aşamasındayım. Surda bekleyin bana da fikir olur.