powergirl Kızlar aranızda bu oyuncağı kullanan var mı yeni aldim arkadasim iyi degil korkuyro bebekler iptal et dedi icimde kaldi hevesim kaçtı
papatyakokulum_ powergirl ayy ben aldım kızım çok sevdı ısırmaya falan çalışıy. şuan 2 yasında ama oyuncagı aldıgımda 1 yasında falandı çok sevdı
Lolik powergirl başta anlayana kadar korkuyorlar sonra seviyorlar. Direk dibine sokup çalıştırırsanız korkar tabi uzaktan alıştırmanız lazım
asrinhatasi powergirl ayı büyükse alınabilir bence. 1.5yaştan sonraki çocuklar sever bence onu. Ayı küçükse de saklayın biraz büyüyünce çıkarıtsınız
asellinaninannesiii powergirl Ben aldım 6 aylik bebegim korkmuyor oynuyoruz, bağırıyor baya o da taklit edince hoşuna gidiyor
Burcum111 powergirl canım başta korkuyorlar anlamaya çalışyolar ama sevıyorlar sonradan alabılırsın bence.
PamukPrensesannesii powergirl Benim kızım korkmamisti 7 aylıkken almıştım. Hatta bozuldu bir daha almıştı çok kurtarıcı bir oyuncak
Ferayee İptal etmene gerek yok. Taklit ettiği icin cok hosuna gidiyor önce garipsiyor sonra benimsiyor. Ben tuvalete giderken müzik kismini aciyorum oyalaniyor besiginde onu izlerken. Hatta dans ediyoruz onunla birlikte. Çok eğlenceli
tineanigra powergirl bebeğe göre değişir benimkiler çok sevmişti. Ama kullanmadığınız zaman kapatmayı unutmayın sonra gecenin bi yarısı yoldan geçen motor sesini bile algılayıp bağırıp insanı yerinden sıçrarıyor 😁