aslanannessi benimki de 8 ayın başında, çok az emiyor, mamayi hiç bırakmadı bırakacak gibi de değil, veriyoruz hep. Gün içinde sebze püresi veriyorum buharda hasliyorum kabak havuç fasulye bamya patates soğan, çatalla ediyorum, gün içinde 3 öğün falan toplamda bi kase yiyor, içine cezvede pisirdigim ceviz kadar kıyma da koyuyorum, yanına yoğurt. Ara öğünlerde meyve ya da meyveli yoğurt. Bazen de sebze yerine yogurtlu yulaf içine meyve püresi de yapıyorum, şu aralar bunları yiyoruz şu içmiyor mamadan alio sanirim