Balkizannesi Canım bende çok hastayım kesin benden geçti bebeğimede Allahım onları iyi etsin çok ufaklar maske takmama rağmen eşim annem hepsine gecti Nasıl bir salgınmış herkes herkes hasta😔ilk önce bebeğim ateşlendi 3 gün ateş düşürücý verdim ara ara başını kaldıramıyordu ateşten çok sükür ateş geçti derken öksürük hapşırık,öksürük hapsırık burnu acık cekiyorum temiz ama aglayınca az bisey sıvı sekilde akıyo prospan surup veriyorum ama fayda etmiyor ilaclı buhar veriyorum ağlıyor korkuyor artık ondan ne yapıcagımı bilemedim tam 1 yas kontrolumuz vardı dr u ateslenmis randavu iptal oldu 1 hafta sonraya ..Kotulesirse allah korusun acile goturcem mecbur ama ordada buhar verip yollucaklar kesin 😔Umarım bütün bebeklerimizin skntısı biraönce geçer 🙏🙏 Allahım tez vakitte Acil şifalar versin..