eslemmmmmm ilk cocugumda oyleydi kendi kendine bebekken guzel oynar herseyden oyun cikarirdi tv acikken bile asla tv izlemezdi cok hareketli oldugu icin durupda ağzina yemek koyamazdim tvde bebek sarkilari ile falan yedirirdim sonrasinda acmazdik şuan 5 yaşinda tv youtube izlio haliyle kardeside oldu yani işte tv baktirma bağimlilik yapar dien insanlar olur ama ben bu cocugu tv izletmemek icin evde asla tutmamam gerekiyo yani bütün gün kurslarda olup evde olmazsa ancak izlemez atıyorum yüzme kursu , jimnastik kursu , yaz kursu falan göndermem gerekiyoki izlemesin buda mümkün degil evde duran cocuklar muhakkak istiyo büyüdükçe önüne geçemiosunuz cokta kasmayın yemek yemeyip gelişimi geri kalmasindan iyidir hic biseyle durduramayip son care öyle yedirebilirsiniz