Aminehumamoms ben iki senedir almıyorum her sene herşey degisiyo lcw ve civilden almıştım daha önceki seneler civilin kalıpları o zamanlar küçüktü kalite olarak lcw daha çok beğenmiştim. Tabi şuan ne nasıldır bilmiyorum 🤦🏻♀️ ama ikincisini çok beğendim 😅