monaroza88 gazini yapması için ayakları geri itrek karnına götürüyoruz ya ıkindi zaman onu da yap bak ikininca oğlum onu da yapıom zeytinyağı direk çay kaşığı ile veriodum sade emzirmeden önce şuan misal kolumda bugün yapmadı ıkıniyor biraz ben destek olacam yapsın diye zeytinyağıni da bıraktım dedim şekilde ayaklarını karnına doğru çekiyorum oturma şekli yani ama sıkmadan zarar vermeden