sedaaa710 valla biz çok doktora gittik ve hepsi de uyuz dedi uyuz olmuşuz şuan çok yaygın grip gibi bir hastalık haline gelmiş doktorun dediği . Uyuz kremi aldım en etkili ilacı buldum (çok ilaç denedim ama kendi bulduğum çok yaradı ) birde eşimle ben sadece içten kurutan bir hap var onu kullandık beraberinde / geçti atlattık ! Son bir haftadır tekrar başladı tabi tekrar krem ve hap devam ediyoruz çocuklarımızda yok ( hastalık bulaştıktan 1 ay sonra gibi bir sürede dışarıya vuruyo umarım çocuklara bulaşmamıştır ama aynı evde yaşıyoruz imkansız bir durum bulaşmaması ) güzel bi hastanenin cildiye doktoruna götürün büyüteçle bakılsın