oğlum 2aylık, son zamanlarda süt yetmediği için mama ağırlıklı besleniyor.Golden goat kullanıyorum çok memnunum fakat kakasını yapmakta zorlanıyor, 4-5gün oluyor en sonunda çok sancı yaptığında fitille yaptırmak zorunda kalıyoruz,katı değil. doktorumuz normal durum,mama değişme diyip sokol çözelti verdi çokta etkisi olmadı. siz de durumlar nedir, mamadan kaynaklı mı yoksa bu aylarda normal mi?😖