Kızlar izmirde çocuğunu oyun terapisine götüren memnun olanlar var mı? Gittikten sonra çocuğunuzda gelişmeler oldu mu?
29 aylık bir oğlum var. Asla tek başına oyun oynamıyor. Beklemeyi bilmiyor. Etkinlik kitabı yapalım diyorum 5dk sabit oturamıyor sandalyede. Sürekli benimle ya da babasıyla oynamak istiyor. Kendi kendine oyun oynamayı bilmiyor. Nasıl yapacağım anlamadım.
Hele eve biri geldi mi iyice deliriyor. Tüm oyuncakları alıp fırlatıyor koşturuyor falan. O kadar düzeltmeye çalışıyorum ama yetemiyorum 😢