Zehrasvs Merhaba sevgili anneler Bebeklerinizi ne kadar sıklıkla emziriyorsunuz? Acıktıkça mı yoksa 3-4 saatte bir mi ? Her saat başı mı merak ediyorum. Ne kadar emzirmemiz gerekiyor bilgisi olan var mı acaba 🙏🏼
UykuyaHasrett Zehrasvs Merhaba 3-4 aylık bebeğinizi acıktıkça emzirmelisiniz şayet uyuyorsa 3-4 saat aralıklar açılmalı veya toksa istemiyorsa ısrar etmenize gerek yok ☺️🫶🏻
Anonim18 Zehrasvs gündüz her istediğinde ağladığında acıktığında çünkü bazen acıkmasa bile istiyorlar gecede o ne zaman uyanırsa ekstra şu kadar saat oldu kaldırayım yapmıyorum
Zehrasvs UykuyaHasrett bazı bebekler hemen acıkabilir saat başı yarım saatte bir emebilir bazı bebekler daha uzun süre acıkmayabilir mi ikisi de normal sanırım
UykuyaHasrett Zehrasvs kesinlikle çok normal özellikle de ilk üç aydan sonra zorlamamak gerektiğini söylemişti doktorumuz 🥰 bebeğin ihtiyacına göre memeyi teklif etmek hem anneyi hemde bebeği yormama yönünde 🌸