Bebeğim 4.5 aylık reflü + gaz problemimiz var sürekli huzursuz ağlıyor ve uyutmakta yada uyanık olduğu zamanlarda güçlük çekiyorum. Biraz uyanık kalsın bakınsın diye oyalamak istiyorum oyunlarla ama ilgisini hiç bir şey 5 dkdan fazla çekmiyo hemen ağlamaya başlıyor. İlaçlarımızı kullanıyoruz. Hatta bir dönem geçmişti ama tekrar geri geldi.Evet sıkıntılı olduğu için yapıyor biliyorum ama bebeği bu şekilde olan birileri varsa öneri almak istiyorum. Oyun halısı dönence oyuncak gibi şeyleri denedim. Sadece kucak ve bir süre sonra kucak da yeterli olmuyo benim yardımımla ayakta dikilmek istiyor. Şarkılar söylüyorum konuşuyorum onunla birkaç gülücükten sonra ondan da hemen sıkılıyor. Merak ettim burda konuşmak istedim.