onlyy Kızlar Manisa Muradiye de oturup ta çocuğunu kültür ve sanat merkezine götüren var mı kızım 2 buçuk yaşında kayıt yaptırmayı düşünüyoruz da 3-5 yaş aralığında alıyor galiba götüren varsa biraz bilgilendirir misiniz rica etsem .🙏