onuurmom antl Benim doktorum bu damlayi tualete çıkamadığı icin vermisti ama d vitamini yerine de mi kullaniliyor 🤔
antl onuurmom D vitaminli probiyotik damla olarak geçiyor doktorumuz özellikle D vitaminli olanını alın demişti ama sadece probiyotik olanda varmış herkes onu gaz damlası olarak kullanmış sanırım
Sanemim asi6531 bende onu kullanıyorum ya şüphe oluştu içimde kimse kullanmıyor heralde sağlık ocağınin verdigini
demetsina sekerbebeginannesi Bende coledan ile başlamıştım dra söyledim caledanın bir damlası 600 ml çok fazla ayarlayamazsın değiştir dedi o yüzden oceana geçtim ama bende bir yaşından sonra coledan vermeyi planlıyorum
Sumemre 1cml evet bende kullanmadım hiç kesinlikle pedia çocuklarımın özel doktoru tavsiye etti ikisindede kullaniyorum
14b05 mervelink bende kızıma kullanıyorum bir süredir tuvalet sıkıntısı yaşayor acaba olabilir mi dedim teşekkür ederim 🙏
maviiiissss 1cml ilk 3 ay forbiom kullandık probiyotikli doktor önermişti bağırsakları düzene girsin diye 3. Ayından sonra ocean kullanmaya başladık
Eylulkaran 1cml doğduğundan bugüne doktor önerisi ile well care kullandık. Kullanan var mı başka hiç göremedim yorumlarda. Biz memnun kaldık bi sorun çıkarmadı. Değerleri de kontrolde iyiydi.
gzmycl Doğduğundan beri doktorun önerisiyle neofouru kullanıyorum ama kimse kullanmamış burda iyi değil mi acaba
gkcesrp 1cml sağlık ocağınınkini kullanmıyorum çocuk doktoru ocean önerdi onu kullanıyorum iki gün oldu alalı 180 tl ye aldm