bibibibiskrem İki gündür oğlum ateşler içinde şurup veriyorum hemen tekrar yukseliyo devamlı agliyo dogdugundan beri hiç bukadar aglamamisti o derece el ayak hastalığı dedi doktor . Bu hastalıkta ateş kaç gün suruyo nezaman hafifler ağrısı flan acaba
endoplazmikretikulumiste bibibibiskrem yavaşlayabilir yükselen bir ateş olmuştu bizde tatilde başımıza geldi artık tatilin son 2 gecesiydi yavaş yavaş yükseldi dönüşte uçakta pik yaptı biz şurup filan verdik ama olacak gibi değildi hemen doktoruna götürdük 3-5 güne geçti ateş kontrolü yaptık ekstra bir ilaç vermedi
bibibibiskrem endoplazmikretikulumiste aynen bizede ilaç vermedi sadece ateş dusurucu kullaniyoruz ama ateşi yukseldigi an ayrı bı huysuzluk ağlama krizleri yasiyo çok zorluyo