cansu154 Ben şöyle düşünüyorum. Özellikle eşimin köyünde gördüğüm manzaradan sonra. Köyde kendi sütünü sağıp satan kişileri denetleyen kimse yok. Ama süt ürünleri üreten tesislerin denetimi var. İyi kötü bir denetim var yani. Ama köylü bireysel, hesap verebileceği ya da ceza ödeme korkusu olduğu kimse yok. Eşimin köyünde bir amca var, süt vermek istedi bize. Oğlum da inekleri görsün dedik. Ama…. İnek dışkısıyla kaplı bir ahırda, boya kovasının içine sağıyordu. Çıplak elleriyle. 5 dk önce sigara içtiği elleriyle. İnanın öğürdüm. Beğenirseniz haftalık iniyoruz merkeze, size de kilosunu şundan veririz dedi 😂 satıyor yani. Keşke köylü üretici hijyen olayına gerçekten dikkat etse, yoksa kim ister hazır köylüsünde mis gibi süt varken başka yerden iyi marka kovalamayı. Benim tercihim bu sebeple pastörizeden yana 😊