Hanımlar iyi günler,
Tecrübeli annelerden fikir almak için yazıyorum .
Çalışan bi anneyim öncelikle onu söyleyeyim .
Kızım 1 yaşında ve geceleri sürekli memede uyumak istiyor kendimi çektiğim an uyanıyor ve asla sakinleşmiyor bağırarak tekrar meme verene kadar ağlıyor . Memeyi verince uyuyor tekrar ama çektiğim an yine aynı sorun sabaha kadar böyleyiz . Nolur başına böyle bişi gelen var mı çalıştığım için mi böyle yapıyor ayrı kalmamak için mi yoksa alışkanlık mı bunu nasıl aşıcam . Tecrübesi olanlar yazabilirse çok sevinirim. Bu durum hayat kalitemi çok etkiledi. Her gün işe uykulu geliyorum artık gece uyumadığım için .
Şimdiden teşekkür ederim yazanlara.