momybaby doğum ücreti 300 tl olması lazım aile sosyal politikalar ilçe müdürlüğüne başvurmanız lazım onun için de, doğum parası toplu olarak yatan özel sektör, çünkü onlar izinde oldukları kısımda maaş almayıp direk sgkdan toplu alıyorlar izin bitiminde diye biliyorum