Tugcearel Kızlar bebeğim 7 ay 28 günlük. Şu ana kadar hiç babıldaması ve gel gel, alkış gibi şeyleri de asla yapmıyor. Çok kafama takıyorum neden böyle acaba gelişimi ile alakalı bir sıkıntı mı var? Bebeği bizim gibi olup sonradan açılan var mı?
annebalim_ Tugcearel bı hafta var aramızda ama Bızde de yok kendı kendıne anlamsız bsyler dıyor ama alkıştır gel gel dır yok Bızde de
egemoms1303 Tugcearel bizimde 7 ay 24 günlük bizdede yok kendince eeh falan diyor ama babildama olarak değil alkış gelgel vs de 8 ay bitiminde çoğunluk diye okumuştum ama bilmiyorum 🙂
Tugcearel Göz teması var ama ismine bazen bakıyor oyuncaklarıyla oynadığında veya bir yere daldığında asla bakmıyor
Tugcearel egemoms1303 bizim de öyle sürekli ğğğğğ diye ses çıkarıyor bazen gı diyor 😅 sma babıldama şeklinde değil
yikeya 7 ay 10 günlüğünüz bizdede yok hatta çok huzursuz hiç durmuyor uykuya direnme çok yıprattı beni. Sadece ce eee oyunu oynuyor seslerin nerde geldiğine bakıyor , emekliyor Artık. Çok hareketli
egemoms1303 Tugcearel ama genel olarak oyun vs oynarken güzel sesin geldiği yönü fakan anlıyor peşimden geliyor şuan kendini emekleme ve kalkip yürümeye verdi diye düşünüyordum. Postu görünce yorumlara bakayim diye geldim 🤭