gerran Arkadaşlar, 3 ayını yeni doldurdu bebeğim gece ve gündüz uykularına direniyor. Uykuya geçerken çok ağlıyor. Gece de emmek için kalktıktan sonra 2 saat uyumuyor. Gündüz kucaktan inmek istemiyor uyurken. Nedir bu durum? Nasıl bir yol izlemeliyim?
maybeybi gerran çok kolay bi bebekken bizde de aynı şeyler başladı :( kucağımdan koyduğum an tekrar alana kadar ağlıyor asla oyalayamıyorum işin kötüsü kucağımda da ağlıyor çoğunlukla. Bizim diş gelicem sanırım eli hep ağzında ve kulağında emziği ısırmaya çalışıyor. Onun huzursuzluğu olabilir
crybaby gerran benimde 3 aylık uyku rutini oluşturmaya çalışıyorum bir haftadır oluyor gibi bide kolik olmasına rağmen fena gitmiyor. Ben uyandıktan sonra üç saat uyutmuyorum iyice uykusu gelince emzirip uyutuyorum sallamayı bile bıraktık direk uyuyor çok uykusu olduğu için. Bence bi deneyin isterseniz yardımcı olabilirim benimki de uyumaktan nefret eden bir bebek
mb0910 gerran Benimde kızım 2 ayını dolduracak gündüzleri çok az uyuyor 15.20 dk filan o da meme de kucağımda, nasıl gündüz uykuya derin geçecek huzursuzlanıyor, bugün delirdim iyice yarım saat bile uyumadı bi çözümü varsa bana da söyler misiniz🥺🥺
sadeturkkahvesi11 gerran çaresini bulan bana da söylesin lütfen 🤦🏻♀️ 5 ay 20 günlüğüz bizde de durum aynı gündüz uykusu neredeyse hiç yok diyebilirim. Geçen ay aşırı şekilde uykuya direndi kıyamet koptu her uyku denememizde bu ay uykuya direnme yok ama yine çok az uyuyor 15 dk anca nasıl yapıcam bilmiyorum çok yoruldum bu uyku sorunundan 🥹
anneann maybeybi bu aylarda bebekleriniz zaten hep eli ağzında olur kendilerini yatıştırmak için tamamen dış çıkaracağı için eli ağzında diyemeyiz
maybeybi gerran anneann ya bilmiyorum sadece eli ağzında değil, emziği aldığında artık sağ tarafıyla çiğnemeye çalışıyor eliyle sağ kulağını çekiştiriyor, gece ağlayarak uyanıp bi hırsla elini yemeye çalışıyor 😂 salyasında çok fazla artış oldu umarım erken çıkarmaz 🥹
maybeybi crybaby nasıl yapıyorsunuz rutin için özellikle saatleri mesela? Ben pek bir çaba göstermiyorum daha doğrusu basit davranıyorum gözlemliyorum akşam 7-8 gibi uyuyor zaten. Gündüzleri de 1,5-2 saate uykusu geliyor onu da huzursuzlandığından ve gözlerinin kızarmasından anlıyorum kucağımda biraz pışpışlıyorum gözleri gitmeye başlayınca koyuyorum kendisi dalıyor
gerran crybaby ya aslında banyosu emmesi ve ninnisini yapıyorum ama çok geç uykuya dalıyor ağlayarak. Gece uyanınca uyurdu tekrar. 1 haftadır uyumuyor. Kalkıp ağlıyor.
crybaby maybeybi aynısı aslında ben sadece saatleri sabitmeye çalışıyorum mesela akşam 8-9 arası uyuyor gece sadece emmek için 2-3 kere uyanıyor doyunca uyuyor sabah6.30 da uyanıyor 9 a doğru uyuyor yaklaşık bir saat falan öyle uyandıktan sonra 2,5-3 saat oyalıyorum çok zor oluyor ama zamanla rutine biner diye düşünüyorum
maybeybi crybaby peki gün içindeki saatleri de mi belli olmalı yoksa gece uykusuna geçiş saati ve sabah ilk uyku saatinin belli olması yetiyor mu
crybaby gerran o gece uykusuna benimki de zor geçiyor maalesef ama gece bence çok uyanmasını beklemeyin karnını doyurun rüya beslenmesi mi ne diyorlar ya ondan belki daha uzun uyur. Atıyorum 4 te kalkıyorsa diz 3 te doyurun
gerran mb0910 benimki 2 aylıkken güzel uyuyordu gündüzleri. Omuzumda gazını alırken ninni söylüyordum. Yüzüstü yatırıyordum o zamanlar. 3 saat uyuyordu.
maybeybi sadeturkkahvesi11 instagramda birisinde gördüm bugün ‘uyutmak için uyandır’ diye bir method varmış. Yani atıyorum uyuduktan 15-20 dk sonra gidip bebeğin pozisyonunu değiştirmek ve tekrar uykuya devam etmesini sağlamak gibi. Umarım doğru anlamışımdır 😂 biraz önce gördüm çünkü araştırıcam şimdi bende
crybaby maybeybi ben tüm günü saatli yaptım hatta bugün dışardayız yine de bozmadım mesela uyuyor şuan
sadeturkkahvesi11 maybeybi benimki uyuduktan 15 20 dk sonra uyanıyor ki zaten nasıl yapıcam 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
gerran maybeybi benimkinin eline dokunsam kıyamet kopar. Sanki uyumuyor, oturuyor. Nasıl değiştiricem pozisyonunu. 😆
maybeybi sadeturkkahvesi11 o zaman 15 dk olmadan önce yapmanız gerekiyor sanırım 🤭😂 hala araştıramadım merak ettim bakıcam bende gerran ya bende öyle ama umursamadığınız zaman uyanmıyor gerçekten. Misafir varken mesela çocuklar geliyor dokunuyor ya da büyükler elini kolunu öpüyor uyurken çıt yok kımıldamıyor bile 😂
cevenli gerran 2 ay 23 günlüğüz bir haftadır perişan oldum uykuya direnen bi bebeğim var gece bir düzenimiz vardı tepetaklak oldu yarım saatte bir memede uyumuyor da gündüze lafım yok saldım onu inşallah bir dönemdir çünkü böyle bende yıpranıyorum
gerran cevenli hepimiz bu yollardan geçeceğiz galiba, kaçışımız yok. Allah hepimize yardım etsin. Gazı var mı sizinkinin?