efecikgnr Kızlar bı çığlık basiyor danki bı yeri acıyor gbi yine 4 ay ayağındaki gbi mama reddi yapıyoruz vallah gücüm kalmadı uykuya direniyor mama içmiyor ne yapacağım şaştım
tontonanne efecikgnr aynı şeyleri yaşıyoruz sabır çekiyorum sinirime bende ağlıyorum delirecegimi düşünüyorum ama mecbur emecek başka şansı yok 2. Bi yol sunmuyorum atak donemindeymisiz bitmesini sabırla bekliyorum 28 gün sürüyormuş inşallah sağ salim atlatırız
CatBoy efecikgnr Diş gelişimi başlamıştır artık 4. Aydan sonra başlar. Diş hemen gelmeyebilir ama zaman zaman huzursuzluğa sebep olabilir
Adasmom_ efecikgnr o diş neler yapıyor canım yaşamışlığım var dişten iştahsızlık yapıyor uykusuzluk karın ağrısı anlamıyoruz işte zamanla çözersin
efecikgnr Ldyhzl gazı yok maşallah . Ama gece beslenmesini istemiyor ☹️ çok üzülüyorum uykuya yenik düşüyor .
dmlagnr efecikgnr canım 5 aylık kocaman bebek gece beslenmesine gerek yokki uyku düzenini bozarsin bırak uyusun
efecikgnr tontonanne bilmiyorum nekadar surer ama benim sütüm yok mecbur mama . Ne biberonlar aldım ne mamalar değiştim. Ama ist inat.
efecikgnr CatBoy dış mi bilmiyorum ama gece 2 den simdiye kadar uyumamakta bilemedim inan ki beynim patlıyor mama icmemeside kafamı yoruyor bı dış bu kadar mı etkiler ilk oğlumda hiç böle olmadı
efecikgnr dmlagnr 45 günlükken açık kalp amleyati olduk doğum kilosu 2400 suanki kilosu 6 alt sınırdan gifiyor diye gece beslenmesi veriyorum bende istemem uykusu bolunsun ama mecbur veriyorum ☹️
efecikgnr Adasmom_ yaaaa diyorum ilk cocugumda böle olmadı her bebek farklı . İns en kısa zamanda agrilarimiz hafifler
potikanasi Aynen dişler yoldadır bizde aynı şeyi yaşadık çığlıklar kıyametler, fırsatıniz oldukça alın dışarı çıkarın biraz yoruluyorlar iyi geliyor kolaylıklar dilerim
atlas1655 efecikgnr ah ah bizde de aynı gerçekten yoruldum mama yemeyince aglayasım gelıyo geceleri uyumuyo dun gece kafası alnı yanıyordu uyurken sureklı kulağını yanağını tutarak uyuyo sürekli uykuları bölünüyor gerçekten çok zor 🥹
Anonim18 Of bizde 5 ay 10 günlüğüz hiç bi sıkıntısı yokken sürekli mızırdama ağlama kucak isteme emmede sorun yaşamıyoruz kısa uykular bi anda düzen bozuldu niye böyle oldu anlamadım ☹️☹️