haticerva06 3 aylık kızım eskiden uyanıksa her yarım saatte bir isterdi şimdi verdiğimde almıyor ağlııyor.2 3 hatta 4 saatte bir emiyor normal mi bu ayda? Kilo alımı iyi
tontonanne haticerva06 atak dönemleri oluyor biz kriz geçiriyoruz bazen emerken sabırlı olun birde emin olun aç olsalar 1 sn bekleyemezler😅 ortalığı yıkarlar
fatmim haticerva06 3 aylıkken yarım saatte bir emmesi çok fazla zaten içiniz rahat olsun, benim çocuk doktorum çok iyi bir doktordur, 4 saatte bir emebilir alışsın artık dedi 3 aylıkken ama ben kıyamadım tabi 2 saatte falan emziriyordum
haticerva06 seizetheday teşekkür yine her saat başı teklif ediyorum ama almıyor çırpınıyor ne zmn şsterse veririm o zmn normalse
seizetheday haticerva06 evet istediği zaman alması daha iyi tabiki kilo alımı iyiyse ben 2. Ayından itibaren o ne zaman isterse verdim bu şekilde uykusu da düzensiz olmadı gece beslenmesi de olmadı şuan kilo alımı da gelişimi de gayet iyi oğlumda çok çektiğim için 2 yaşındaki oğlum şuan sürekli beslenmek ister gece de dahil ama kızımın düzeni vardır o yüzden siz de zorlamayın bence
arya13 haticerva06 hem atak dönemleri hemde artık çene kasları kuvvetlendiği için daha hızlı çekip doyuyorlar benim kızımda öyle hatta artık emerken etrafa bakıp emmiyor gülüyor algısı çok açıldı