iremco Bebeğimle yatakları ayırdığım için uyumuyormuş.Hep birlikte uyumaya alıştık. Yanımdaki park beşine koyuyorum iki gündür geceleri uyumuyordu. Bu gece yanıma aldım uyanmadı. Kendi yatağına nasıl geçireceğim bilmiyorum🥹
daisyyy iremco Aynı durumdayım bana temas etmezse hemen uyanıyor,gözü kapalı eliyle beni arıyor eğer o an tenime saçıma biyerime denk gelmezse uyaniyor,denk gelirse sarılıp uyumaya devam ediyor
iremco daisyyy nasıl yapacağız ayırma işini bizim yatak yüksek düştü bir kere park yatak aldık yatmıyor
Sultanpolat1 İki aylıkken aramıza aldık yarın bir yaşına giriyor hala aramizda yatıyor. Beşiğini iki üç kez kullandık sayılır. Birkaç kez denedim ayırmayı olmadı. Nasıl ayiririm hiç bilmiyorum 😟