papatya6767 Kızlar bebeğim 5 ay 2 günlük. Etrafımdaki insanların bazıları tadımlara başlayın diyor. 6. Aydan sonra başlayın diyenler de var ne yapmam gerekiyor kafam allak bullak oldu artık ya
mysozclk papatya6767 anne sutu alıyorsa hıc gerek yok 6. Ayı bekleyın genelde mama takviyesi alan bebekler doktor daha erken baslatıyor bıde kılo alımına baglı
ZeydsMom papatya6767 anne sutu aliyorsa erken baslatmiyorlar eger kilosu iyiyse. Ama mamada erken baslaniyor
kbraatlas papatya6767 anne sütü aldığımız halde doktorum başlayabilirsin demisti iyiki başlamışım erkenden tüm tadimlari bitirmistim
papatya6767 kbraatlas Benimki de sadece anne sütü alıyor. Mesela yanında yemek yerken bisiy yerken çok heyecan yapıyor kıyamıyorum da oyuzden vermek istiyordum açıkçası tadım olarak sebze meyve gibi
DevosMom papatya6767 bebeğinizin gelişim takibini etrafınızdaki insanlar mı yapıyor? Eğer yapmıyorlar sa bu konu hakkında bir şeyler söyleme hakları yok. Doktorunuz bebeğinizin gelişimi için hangi zamanı doğru bulursa o zaman başlayın.
ZeydsMom kbraatlas ola bilir 4 ayda bile baslayanlar var bazi ulkelerde ama genelde mama alanlara oneriliyor bu durum. Zaten 1 yasa kadar ana ogun esas yiyecek mama ya anne sutu . 4 aydan kucuk minak tadim yaptik mama aliyordu . Ama sonra durdurdum 6 ayda basladim 8 aylik hala esas yiyecegi mama. Sadece bazen yaziyorlar 6 ay tadimim bitti gece yatmazdan once sunu veriyorum sunla doymuyor ne ilave edeyim yani zatem amac doymak degil. Ondan herkes tereddut ediyor tamam basla demeye yalnis anliyorlar 😄
tontonanne papatya6767 tadimlara başlayabilirsiniz zaten uzun bi süreç yiyeceği en fazla 1 yemek kaşığı olacak tadını alip alerjisi var mi yok mu öğrenmek için zor bi süreç deg7l biz annesutu alıyoruz kilo alimimizdw iyi yani doktorumuz 5. Ayda tadimlara başlamamız önerdi bunu yorumlara istinaden söylüyorum sizinde bebeğiniz ve kendiniz hazırsa neden olmasın
papatya6767 tontonanne Kilo alımımız bizimde iyi çok şükür sadece anne sütü alıyor. Doktor kontrolumuz var önümüzdeki hafta doktora bi sorayım ben onu bakalm ozamam
kbraatlas papatya6767 öyle direk kendi yediğinden değil tadim olarak başlayacaksın zaten canim senn yediklerin olmaz
kbraatlas ZeydsMom aynen zaten ek gıda sonrası hemen gece beslenmeye bisey eklemek olmaz brn mesela tadımı hep sabit 12 gibi yaptiriyordum başka yoktu 😀
papatya6767 Ben 1 ay daha beklemeliyim ozaman. Mesela ek gıdaya başlayınca 3 gün kuraliyla o üründen ne kadar vermem gerekiyor ölçü olarak
aslisdiyebiri papatya6767 180 gün dolmadan ek gıdaya başlamak çocuklarda bağırsak sorunlarına yol açabilir ayrıca ileriki zamanlarda yeme bozukluğuna sebep olabiliyo zaten bu yüzden herkes 6 ayı doldursun diyolar. Acele etmeyin bosuna
kleopatraaa papatya6767 ben 5 aylıkken başladım. Sadece mama alıyordu. Anne sütü olsa başlatmazdım. Zaten sadece tadım olacak ufak ufak sebzeleri denetmeye başlamıştım.