Balbeby ekran var vagonlarda ve yaklaşılan durağı anons ediyorlar zaten☺️ size tavsiyem sadece inerken binerken dikkatli ve hızlı olmanız. Bende Ankara’dan Konya’ya sık sık tren yolculuğu yapıyorum elimde valiz varsa ve bebekle biraz zorluyor inip binerken. Çevredeki insanlar yardımcı oluyor çoğu zaman. Binmeden önce bilet alırken ince eleyip sık dokuyorum kapıya ve özellikle bagajlara yakın koltuk seçiyorum. Bagaj için valize bakıyorlar büyükse ve sayısı birden fazlaysa ek ücret alıyorlar.