Selam dostlarım kızım 6 buçuk aylık süt alerjisi var ben bebeklikten fark ettim ama gelişimi iyiydi diye doktor değildir dedi sonra ek gıdaya geçince yoğurt verdiğimde ağız çevresinde döküntüler olunca alerji doktoruna götürdüm cilt testinde pozitif çıktı ama kanda negatif çıktı doktor yine de bir ay bi diyet uygulamamı söyledi ve kızıma mama yazdı evolvia markanın. Kızım şimdiye kadar mama hiç içmedi anne sütü ve şuan ek gıda da yiyor . Alerjiden dolayı son süreçte kilo alımı biraz az . Mamayı kullanıp kullanmamakta kararsızım . Zaten bebeğimin de içip içmeyeceği belli değil çünkü anne sütü dışındaki şeylere pek açık değil .Her ağızdan bir laf mama zararlı mama boş şişiriyor şimdiye kadar vermedin şimdiden sonra da verip çocuğun düzenini bozma vs vs beni çok fazla emdiği için göğüslerim dolmuyor hep yumuşacık kafamda bin tane düşünce aynı durumu yaşayanlar var mı siz olsanız ne yapardınız bu mama hakkında düşünceniz nedir kilo aldırıyor mu