ysmnemre 15 aylık bebeğim iştahı az ek gıda yiyor ama az yiyor kilosu 10 kg sürekli meme istiyor biberon almıyor sütte iciremedim.Boyle onerebilecegiz iyi irmik markası bide onu denemek istiyorum ya da başka birşeyler…
Bereninannesii34 Benim de bebeğim 14 aylık ve iştahı hiç yok aynı şekilde süt de veremedim. Gündüz karnını güzel doyuramadığı için gece sürekli beni emmeye kalkıyo bu da çok yıpratıcı oluyor. Ben de şöyle burada beklim