Hiç bir zaman uykuyu seven bi bebek değildi. Ama hadi emzirmeydi, gazdı, dişti diye bu zamana kadar gece uyanmalarına hep bi sebebi vardı ama artık bi sebep yok. Geceleri 3-4 sefer uyanıyo ağlıyo mızmızlanıyo beni istiyo sonra vazgeçiyo babasını istiyo sonra uyumuyo dönüp duruyo yatakta zar zor uyuyo 2 saat sonra uyanıyo gene aynı. Desteksiz uyuyo sayılır yani akşamları yanına oturup uyumasını bekliyorum pışpış diyorum odası yatağı ayrı. Gündüz uykusu max. 2 saat oluyo. Ama gündüz 45dk da uyusa 3 saatte uyusa gece uyumuyo. Pilim bitti artık ne yapıcam nolur tavsiye verin😔😔😔