vaveyla__ 8-9 aya kadar ayakta sallayarak uyutuyordum sanırım 10. Aydan sonra çok uykusu geldiğinde gece ışıkları kapatıp beşiğine koyup hadi uyu piş piş yap dedim ilk gün çok ağladı biraz sabır gerekiyor Burda almadım 10 dk sonra sustu ve beşikte dönüp durmaya başladı ama yanındayım çıkmadım odadan kalkıp bana bakıp bakıp tekrar uzanıyordu öyle döne döne uyudu ve gece deliksiz uyudu 🥹 uyandığında da kendi geri uykuya geçti normalde sallardım 🥹 2. Günde aynı şekilde bu sefer ağlamadı hemen alıştı ve yine döne döne uyudu gece beslenmeyi de kesmiştik zaten sizin daha erken ben öyle ağlatmalı uyku eğitimi falan vermezdim bebeğim eğer cok ağlarsa alışamasaydı devam etmezdim ama cok şükür maşalllah diyeyim 2. Güne kavradı cok zekiler gerçekten sizde şimdi vermek istiyorsanız eğer hastalık vs döneminde olmasın önce bir kendiniz deneyin derim sevdiği uyku arkadaşı battaniyesi vs varsa öylece bırakırsanız beşiğe belki uyuyabilir emzik kullanıyor mu bilmiyorum benim bebeğim emzik uyku arkadaşı falan yoktu öyle kendi konuşa konuşa döne döne dalıyor 2.5 yaşında hala öyle uyur