Esoz1110 Bebekligiller Şuan bir eksiğim yok sizinde mi öyle bisey alacağım zaman gelmez o kod😅😅😅😅😅😅😂😂
Bebekligiller Esoz1110 maalesef öyle 😂 hem kış sezonu olduğu için pahalı hemde o kadar alışveriş yapıp bide kargo parası vermek istemiyorum.