Kızlar kızım 13 aylık bir kaç gün önce ateşlenmişti çok şükür geçti şimdi dişleri üst 4 alt 3 dişi çıktı yeni dişleri de patlayacak gibi ama aşırı derecede huysuz uykusu var uyumuyor kendini yerlere atıyor sürekli ağlıyor sinirleniyor kollarımı sıkıyor dişten farklı bir şey diye düşündük doktora gittik ama herhangi bir şey yok dedi sizde durumlar nasıldı tetagil kullanıyoruz onu da günde iki kere kullanın dedi sağlık ocağı sizler neler önerirsiniz ve sizin bebeklerinizde sinirli mi kızdığında ağlıyor kendini kasıyor üzülüyorum