Sabah 5te emzirmeye kalktığımda fark ettim sol göğsümden kan akıyor bebeğin ağzı kan oldu hemen baktım göğüs ucumda yarık oluşmuş acımıyor hiç farketmedim o yüzden lavaboya akıttım kan dursun diye ama sütten çok kan aktı ve hala bebek çekince kanamaya başlıyor bende sadece sağ göğsü veriyorum ama tek göğüs yeticek mi bu bebeye mama da vermem lazımmı 2 aylık bebeğim 6 kgden fazla olmuştur artık perşembe doktor kontrolü beklesemmi doktora danışıp öyle mi mama versem bu göğsümü nasıl düzelticem varmı başına gelen şakır şakır kanıyor resmen sol göğüsüm 🥺